vacature

Ben jij een organisatietalent met een flinke dosis office-liefde? RéBM Bedrijfsmakelaardij zoekt een enthousiaste Office Manager die ons team komt versterken!

OVER ONS:
RéBM Bedrijfsmakelaardij is dé plek waar passie voor onroerend goed en klantgerichtheid samenkomen. Al 18 jaar zijn wij toonaangevend in de bedrijfsmakelaardij, met een focus op Amersfoort en de regio Eemland. Met onze no-nonsense aanpak en persoonlijke benadering bieden we onze klanten de beste service.

FUNCTIEOMSCHRIJVING:
Als Office Manager ben jij de spin in het web van ons kantoor. Je bent het eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers, kandidaat huurders en kopers en andere zakelijke contacten. Je houdt van de hectiek die bij ons dynamische bedrijf komt kijken en weet altijd het overzicht te behouden. Van het beheren van dossiers, opstellen van overeenkomsten tot het regelen van afspraken, jij draait je hand er niet voor om!

WAT BRENG JE MEE:

  • Commercieel en pragmatisch ingesteld
  • Ervaring binnen de (bedrijfs) makelaardij
  • Kennis en ervaring met RealWorks (of een vergelijkbaar CRM-programma) en Microsoft 365 is een pré
  • Een goed gevoel voor humor is in ons team onmisbaar
  • Kennis van Amersfoort, liefst woonachtig

WAT WIJ BIEDEN:
  • Een afwisselende baan op een informeel kantoor waar wij blij worden van eigen inbreng en initiatief
  • Marktconform salaris afhankelijk van ervaring
  • Interessant werkgebied waar je altijd blijft leren
  • Een werkweek van 32 of 40 uur
  •  

Klinkt dit als jouw ideale baan? Stuur je CV en motivatie naar amersfoort@rebm.nl en wordt onderdeel van ons team!

Heb je nog vragen? Bel of app met Naomi, via 06-12753377, zij vertelt je graag meer.

Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring
Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring